alweer nieuwe plannen - Reisverslag uit Sint-Oedenrode, Nederland van José Munster - WaarBenJij.nu alweer nieuwe plannen - Reisverslag uit Sint-Oedenrode, Nederland van José Munster - WaarBenJij.nu

alweer nieuwe plannen

Door: José

Blijf op de hoogte en volg José

23 September 2015 | Nederland, Sint-Oedenrode

Nee, we hebben nog geen nieuwe cruise geboekt, maar we gaan zeker nog een keer en plannen daarover maken is toch ook erg leuk!!!

Alweer een paar dagen thuis en aan het werk, de was is gedaan en de koffer opgeborgen (maar niet voor al te lang, hoop ik :-)

Nadat we de laatste avond na onze fantastische kennismaking met Venetië aan boord hebben doorgebracht, de koffers met de juiste kleur labels buiten onze hut hebben gezet, zit het er dan echt op. Zaterdagmorgen om 09.10 uur (ja, zo nauw luistert het uitchecken) onze koffers weer in de cruise-terminal konden ophalen, stond de privé-chauffeur (foto) ons al op te wachten, met dank aan Aukje (aukje@thetravelclub.nl, die deze fantastische reis voor ons heeft geregeld) en werden we naar het vliegveld gebracht.
Ik heb het nog nooit zo druk op een vliegveld gezien, maar hoe kan dan anders als 4 cruise-schepen uitschepen en alle passagiers hun weg naar huis moeten vinden.

Het vliegtuig zat bomvol en gelukkig konden we na 1,5 uur in Amsterdam weer de echte terugreis naar huis starten.

Al met al een een zeer bijzondere ervaring, erg veel leuke plekken en nog leukere gesprekken met erg veel nationaliteiten en het was een waar genoegen om dit met zussie te doen. voor herhaling vatbaar, of niet Annelies???

Waar ik mee af wil sluiten is dat ik zeker nog een keertje terug wil naar:
Venetië
Rome
Athene
(mijn bucket-list wordt dus niet korter, maar langer, haha)

  • 24 September 2015 - 08:11

    Annelies:

    Helemaal mee eens. Enne die herhaling : die komt wat mij betreft zeker en als het effe kan volgend jaar... (en de tijd vliegt)!

  • 24 September 2015 - 09:50

    Jacqueline Van Den Ham:

    Bedankt voor het delen van deze prachtige verhalen, jammer dat de serie nu even is uitgelezen. Ik kijk althans uit naar de volgende!

  • 24 September 2015 - 18:13

    Sebastian:

    Hoi meiden.Ook ik vond het erg leuk jullie reis op deze manier een beetje te volgen.En ik hoop dat jullie nog vele cruises kunnen en gaan maken.Groetjes van mij!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

José

Actief sinds 21 Juli 2012
Verslag gelezen: 541
Totaal aantal bezoekers 27250

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2016 - 07 November 2016

Zussies gaan weer op pad!

07 September 2015 - 19 September 2015

Middellandse zee cruise

22 Oktober 2012 - 08 November 2012

lekker cruisen

Landen bezocht: