gűle, gűle & calimera - Reisverslag uit Athene, Griekenland van José Munster - WaarBenJij.nu gűle, gűle & calimera - Reisverslag uit Athene, Griekenland van José Munster - WaarBenJij.nu

gűle, gűle & calimera

Door: José

Blijf op de hoogte en volg José

17 September 2015 | Griekenland, Athene

Na Kusadasi, waar we eergisteren aangemeerd lagen en de stad bezocht hebben, met zijn bazaar en restaurantjes ( op de markt op een tas van $265 naar €50 afgedongen....maaarrrr toch niet gekocht, goed hè).

Gisterenochtend waren we om 08.00uur in Athene, om precies te zijn de haven van Piraeus...nou we hoeven voorlopig geen geld te sturen naar de Grieken, wat 'n boten daar, ze hebben er wel 3 jachthavens voor nodig!
Met een excursie naar de oude stad Athene, waar we de tempel van Zeus, Akropolis en meerdere oudheden bekeken hebben. Wat een geschiedenis is daaraan vooraf gegaan. Vooral het oude Olympisch stadion heeft veel indruk gemaakt, helemaal van marmer..

Nu al weer een tijdje onderweg, zo'n 24 uur om in onze eindhaven aan te komen Venetië..we hebben voor morgenavond een gondel geboekt en gaan het SanMarcoplein bezoeken, alvorens we zaterdag weer naar huis vliegen.

Stuur wel geld naar het fonds: Anna-Josy, zodat we nog langer kunnen blijven, wij vinden dat absoluut geen straf.

• 17 September 2015 - 18:35

Angelique:

Ciao bella Lisa e Josefa,
    Wat gaat het snel zeg ! Zo ga je weg en dan ben je alweer op weg naar Venetie.
    Geniet van de laatste loodjes en als je ze niet kunt dragen.........
    ze verkopen TASSEN in Venetie. Goed nieuws toch :-) Nieuwe prijzen, nieuwe kansen.
    Enjoy en fat hugs van Ben en Sliek