strak blauwe lucht - Reisverslag uit Mikonos, Griekenland van José Munster - WaarBenJij.nu strak blauwe lucht - Reisverslag uit Mikonos, Griekenland van José Munster - WaarBenJij.nu

strak blauwe lucht

Door: José

Blijf op de hoogte en volg José

13 September 2015 | Griekenland, Mikonos

Zondagmorgen 09.30uur. Zojuist met de bus naar een heerlijk strandje gebracht. Hoorde zojuist dat het eilandje hier tegenover van Tom Hanks is en Angelina Jolie hier ook een optrekje heeft.. Tot 12.00uur lekker op het strand vertoeven en vanmiddag op weg naar Istanbul.

Afgelopen vrijdagavond vertrokken uit Napels om vanmorgen in Mykonos aan te komen. Een zeedag gehad dus en ons prima vermaakt bij de zwembaden, bar en shops aan boord. Wat vliegt de tijd...
Gisteravond de 1e "formal" night gehad: in gala dus...met een geweldig diner en champagne voor iedereen en wat zag iedereen er prachtig opgedoft uit. (Huib, je zou het druk hebben gehad☺).

En wat een contacten maak je aan boord, iedereen heeft plezier en lijkt echt geïnteresseerd in Holland en natuurlijk ook in ons ". Het eerste wat we te horen krijgen is" are you sisters?" Hoe zou dat nou toch komen, haha..

De meeste cruise - gangers hier zijn Amerikaans, Australisch of Engels...nog geen andere Nederlanders gespot. We hebben al uitnodigingen voor Calafornia, Nebraska, Arizona, San José, San Fransisco, Perth, Melbourne, en niet te vergeten Londen en Belfast. Ik hoop niet dat ze allemaal nog een keer naar Nederland komen, dan wordt het druk in Haarsteeg en Rooi....

Tot in Istanbul...ook weer een ware beleving vermoed ik...

• 13 September 2015 - 09:28

Sebastian:

Heel veel plezier vandaag en doe de groeten aan tom hanks haha