Napels zien en dan..... - Reisverslag uit Napels, Italië van José Munster - WaarBenJij.nu Napels zien en dan..... - Reisverslag uit Napels, Italië van José Munster - WaarBenJij.nu

Napels zien en dan.....

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg José

11 September 2015 | Italië, Napels

Eerst ff 'n update: het schip van de ober van cruise van 3 jaar geleden lag in dezelfde haven, hoe wonderlijk is dat!! We hebben app-contact gehad, maar zijn werk en onze excursie lieten live contact niet toe..wellicht een volgende keer (hebben we afgesproken )

Hier komt Annelies:
Update over Rome; heb je een museumstuk of iets wat oud is, hang/zet het in een ruimte en je hebt een museum. Je mag dan voor bezichtiging geld vragen en heb je een goede bron van inkomsten. Het is maar een tip! In Rome zijn 400 kerken en 200 kapelletjes. ..
Het was vandaag weer een enerverende dag: lekker niets doen in de ochtend en vanmiddag een bustoer door/in Napels. Je ziet en hoort veel met als toetje een lekker ijsje. Het diner hebben we afgesloten met een limoncello: hlekker zacht van smaak. Nog even de show gezien(voornamelijk motown) en een heerlijk avondje afgesloten. Morgen een zeedag; dat wordt .........