de eilanden - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van José Munster - WaarBenJij.nu de eilanden - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van José Munster - WaarBenJij.nu

de eilanden

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg José

03 November 2016 | Bonaire, Kralendijk

Ja daar ben ik weer! Het heeft even geduurd maar druk druk druk. St. Maarten wat een geweldig eiland. Leuk, vriendelijke mensen en heeeeeeeel relaxt.
We hebben een tour over het eiland gemaakt en hadden de president van de busmaatschappij als chauffeur. Veel gezien en veel gehoord. Na de tour onszelf laten afzetten in het shoppingcenter maar daar hadden we al snel een gezellige bar gevonden. ..De Blue Bitch Bar (what's in a name).
We moesten toch wachten tot de verschillende regenbuien over waren...Dus dan maar met een fles rosé ...savonds met de watertaxii terug naar het schip...weer een geweldige show in het theater van het schip gezien..En uiteraard onze cocktail in de Crooners bar.

verdere verslagen volgen nog...x

• 03 November 2016 - 20:15

Angelique:

Hello ladies,

Wat fijn dat jullie het leuk hebben en Sint Maarten klinkt goed!
    Hopelijk hebben jullie veel lol maar dat kan niet anders :-)
    "Rock that boat" meissies, maar niet tè hard.

Hier is alles o.k. Ben is poeppie druk en dat is natuurlijk super fijn.
    Zes dagen werken van 6 in de morgen tot 8 in de avond en dan nog de administratie.
    Ik vind het best een 'bietje sielig'. Een weekendje Italie of Sint Maarten zou wel leuk zijn. Haha.
    Geniet er lekker van samen en tot snel.
    Dikke x en groetekus, Sliek