Vliegen en nog veel meer! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van José Munster - WaarBenJij.nu Vliegen en nog veel meer! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van José Munster - WaarBenJij.nu

Vliegen en nog veel meer!

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg José

27 Oktober 2016 | Verenigde Staten, New York

En toen was het zover: met de helicopter over New York. Wat is dat fantastisch. We hebben genoten (ikke met open mond!). Via het financial district gelopen naar One World en uiteraard bezocht; in 27 seconden ben je boven. Een spectaculair uitzicht over New York en we beginnen al enkele punten/gebouwen te herkennen (de globetrotters). Via de Transportation Hub weer naar buiten en gezellig gekletst met een verkoper van boekjes over 9-11 (heeft echt wel veel indruk op iedereen gemaakt). Tuurlijk met boekjes weer verder op pad. Met de hop on/hop off bus richting central park. Met de fiets door het park en weer veel bijzonderheden gehoord (we hebben ons nl. laten 'fietsen' haha). Met de bus weer richting hotel, maar onderweg toch nog een lumineus idee gekregen. Op naar het theater en ter plekke nog kaartjes kunnen kopen voor de musical Jersey Boys. De voorstelling begon 20 minuten later. Hoezo willen we alles meemaken! Geen tijd voor diner maar na de voorstelling nog een broodje gegeten. Ja en dan is echt tijd om naar het hotel te gaan want de dag zit er weer op. Morgen zijn we er weer!! We zijn onderweg naar Sint-Maarten

• 28 Oktober 2016 - 22:02

Frans Tax:

Wat een leuk verhaal, en mooi avontuur! Lekker uitrusten voor nu en op naar het volgende avontuur!!