The city that never sleeps! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van José Munster - WaarBenJij.nu The city that never sleeps! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van José Munster - WaarBenJij.nu

The city that never sleeps!

Door: José

Blijf op de hoogte en volg José

25 Oktober 2016 | Verenigde Staten, New York

24/7..en dat is ons ook gelukt.
Maandagochtend om 04.00u opgestaan en maandagnacht 03.15u. (Nederlandse tijd) hebben we het licht uitgedaan...

Alleen nog maar aardige em vriendelijke mensen ontmoet. Ook bij de douane, zowel bij de extra controle in Amsterdam als op JFK airport in New York. Na een heel relaxte vliegreis van 8 uur landden we om 12.15u ((US-time) en amper een uur later waren we onderweg naar ons hotel. Prima hotel in midtown New York, met alle bezienswaardigheden redelijk in afstand. Heb daar ook een vriend, Jeff een grote, donkere portier..."you can ask me anything ".. haha...

Na wat opgefrist te zijn begon de ontdekkingstocht...en wat een ontdekkingen...Times Square, 42nd street, Broadway..we zijn er al geweest..van 54th tot 40th street.. Annelies op de foto met John Lightow ( je weet wel, de boef uit Cliffhanger) en Ethan Hawke ontmoet. We mochten op de foto met heel Disney en daar vragen ze dan vlot 25 dollar voor..gelukkig maakt mijn telefoon ook hele mooie foto's.

Gisterenavond de night tour met open bus gedaan...koud, maar zoveel gezien , foto's volgen en we hadden een goeie gids...

Annelies doet het volgende verslag over de helikoptervlucht boven Manhattan, ook stoer!!