De eerste voorbereidingen zijn een feit! - Reisverslag uit Sint-Oedenrode, Nederland van José Munster - WaarBenJij.nu De eerste voorbereidingen zijn een feit! - Reisverslag uit Sint-Oedenrode, Nederland van José Munster - WaarBenJij.nu

De eerste voorbereidingen zijn een feit!

Blijf op de hoogte en volg José

17 Augustus 2015 | Nederland, Sint-Oedenrode

Nog 3 weken en dan zijn we onderweg. Goed vooruitzicht, zin in!!
We zijn inmiddels ingecheckt op het cruise-schip Island Princess, en voor het nog niet duidelijk is: Annelies en ik gaan een Middelandse Zee cruise maken. Het reisschema ziet er als volgt uit:
We vliegen van Amsterdam naar Barcelona, vanwaar we inschepen op 7 september. Vervolgens gaat de reis naar: Toulon (F) - Livorno (I) - Civitaveccia (I) - Napels (I) - Mykonos (G) - Istanbul (T) - Kusadasi (T) - Piraeus (G) - Venetie (I) en van daaruit vliegen we weer naar Amsterdam

Zo zijn jullie een beetje op de hoogte, via deze blog kun je onze voorbereidingen en reis volgen. Tot snel en als jullie nog leuke suggesties hebben welke dingen we beslist moeten doen/meemaken/zien op een van de bestemmingen, dan hoor ik het graag....

• 17 Augustus 2015 - 20:13

Martien:

Leuk! Weer een cruise met zijn tweeën.
    Wij zijn momenteel in Tsjechië vakantie aan het vieren.

• 17 Augustus 2015 - 20:57

Helene Jaske:

Dat wordt weer een fantastische reis met zijn tweetjes!!!! Genieten!!!!

Liefs Helene

• 17 Augustus 2015 - 21:35

Annelies:

Ja het gaat echt gebeuren.

• 20 Augustus 2015 - 11:16

Jacqueline:

Fantastisch, leuk om het weer te kunnen volgen. Veel voorpret gewenst:)