23 oktober - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van José Munster - WaarBenJij.nu 23 oktober - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van José Munster - WaarBenJij.nu

23 oktober

Door: José

Blijf op de hoogte en volg José

23 Oktober 2012 | Verenigde Staten, San Diego

En zo zit je in de USA!
De reis is bijzonder goed verlopen, 's ochtends om 06.30 uur op Schiphol en een kwariertje later, ingeecheckt en door de douane, al aan het ontbijt. Me bezighouden met mijn favoriete bezigheid: mensen kijke...
Het vliegtuig had vertraging (25 min) doordat ze wilden wachten op passagiers die nog voor hun aansluitende vlucht moesten arrivren en die dat niet op tijd zouden kunnen doen, door de mist.
Vervolgens een leuke! buurman in het vliegtuig, uit Enkhuizen en we hebben gezellig zitten kletsen, films gekeken en ook hij waarschuwde voor de onvriendelijkheid van de US-douane in Los Angeles. Oke, ze waren niet erg vrolijk en fruitig, maar al met al heeft het hier ook nog geen 20 minuten geduurd voordat ik buiten stond op LAX.
Lekker buitenom zo' n 2 km gewandeld om bij de juiste vertrekterminal voor de vlucht naar San Diego te komen. Ook hier verliepen de douane formaliteiten vlotjes, tasje! (ben benieuwd hoeveel er nog volgen) van LA gekocht en wachten op de vlucht naar San Diego (25 min vliegen).
Daar eenmaal aangekomen, koffers waren er supersnel, taxi genomen naar het Westin Hotel, mooi, groot hotel met een super-sized kamer (4 pers). Ligt in het noordelijk deel van het centrum, kwartiertje van de cruise-terminal.

Omdat ik me realiseerde dat ik toch ergens het tijdsverschil moet goedmaken: lekkere Starbucks gedronken, douche genomen en gaan slapen.

Straks komen ze de koffers hier in het hotel al ophalen, die zie ik dan pas weer terug in de hut en na het ontbijt wordt ik later ook opgehaald en heb ik voorlopig de laatste check-in....(denk ik)

wordt vervolgd....

• 23 Oktober 2012 - 13:11

Karlijn En Erwin:

hee tanti,

klinkt alsof alles al super vlotjes en gestaagd verloopt.. goed begin is het halve werk he..;)
    heeeeel veel plezier en wachten op het volgende verhaal..

gr

• 23 Oktober 2012 - 14:01

Annelies En Paul:

Mooi, al weer het eerste verhaal (en dat er nog maar veel volgen). Fijn dat alles soepeltjes is verlopen en dat je alleen maar kunt genieten. Zijn benieuwd naar je 'hut'.
    Gr. Paul en Annelies.

• 23 Oktober 2012 - 16:04

Peter:

Hoi fijn jos dat alles zo goed is verlopen maar je bent de rust zelve,ja en mensen kijken is tog wel een van jou favoriete bezigheden.
    Veel plezier op de boot hoor je weer.

groetjes Peter

• 23 Oktober 2012 - 16:13

Henriet:

Ben nu al jaloers! Ben benieuwd naar je eerste foto's van de boot en naar je volgende ervaringen. Veel plezier!

• 23 Oktober 2012 - 16:40

Jacqueline:

hee, leuk daar ver weg hoor! Trouwens, Marieke zit bij Eva Munster in de klas...mooi spulleke. Ik kijk uit naar jouw vervolgverhaal..!

• 23 Oktober 2012 - 19:17

Marja:

Nou klinkt helemaal super. Het is toch wel stoer zo helemaal alleen aan de andere kant van de wereld. Ik ben blij voor jou dat de heenreis zo vlot is verlopen. Op naar de boot. En op naar het genieten en verwend worden. Geniet ze

• 23 Oktober 2012 - 20:59

Ben En Lique:

Hallo Jos,

Fijn dat het allemaal lekker loopt !
    Alleen dat grooooote bed...............
    Hadden wij best bij gekunne war.
    Had ik ook je koffers wel gedragen en bij Starbucks mee koffie gedronken.
    Probeer lekker te genieten ; vandaag is het enige dat telt !(diep hoor)
    X B en A