zeeziek? - Reisverslag uit Cabo San Lucas, Mexico van José Munster - WaarBenJij.nu zeeziek? - Reisverslag uit Cabo San Lucas, Mexico van José Munster - WaarBenJij.nu

zeeziek?

Door: José

Blijf op de hoogte en volg José

24 Oktober 2012 | Mexico, Cabo San Lucas

Nehh, toch maar niet denk ik.
Gisteren dacht ik wel: nou Jos, da gaat 'm nie worde, ik was m'n koffer aan 't uitpakken en het ging niet helemaal goed.Nou had ik al wel een lekkere cocktail met mango, kokos en rum op, maar eentje, daar kan het toch niet aan liggen, toch?
Het is toch wel effe wat anders dan de Middelandse zee met mooi weer. Constant een behoorlijke deining, daar moet ze wel aan wennen!
Vandaag is het een stuk rustiger, of ik ben er al aan gewend, da kan natuurlijk ook...

Al een aantal excursies gepland, je kunt volgens mij wel kiezen uit meer dan 100 verschillende en allemaal lijken ze helemaal geweldig, maar hopen dat ik de leukste uitgehaald heb, we zullen wel zien.

Met 2110 passagiers aan boord is hier altijd wel wat te doen, je kunt hier zelfs les krijgen in het gebruik van je I-pad, toen ik vanmorgen mijn Internet ging regelen, stonden ze in de rij voor een les van $20,00!!!
Ik denk dat ik me maar hou bij de wijnproeverij en de kookworkshop lijkt me al vermoeiend genoeg.

de hut ziet er prima uit, ik probeer nog wat foto's te uploaden, hoop dat dat lukt, en ze brengen je hier graag ontbijt op bed, wat je zelf via je interactieve tv kunt regelen. Moet ik thuis toch ook maar eens proberen....

De kapper en de beauty-spa ook al gevonden, ligt naast de fitness-ruimte, kijken welke dat het gaat winnen, haha..

Ik ga lekker ff zwemmen, tot de volgende keer. x Jose

  • 24 Oktober 2012 - 22:46

    Annelies:

    Zou toch jammer zijn als je last krijgt van zeeziekte! Je zou denken dat je heel wat gewend bent. Lekker weer op zee met veel zon? Gr. XXX A.

  • 24 Oktober 2012 - 23:00

    Martien :

    hoi José
    hopelijk wordt je niet zeeziek..... zou Jammer van de tijd zijn.
    zo te horen genoeg te kijken en te doen.
    Les in de i-pad kan ik ook nog wel geven.... Hahaha
    Groeten van ons stolkies vanuit vlijmen
    Martien

  • 25 Oktober 2012 - 07:56

    Paul:

    Geniet ervan. Maar rustig aan zou ik zeggen. Fotos zijn leuk om eens te zien. Gr Paul .

  • 25 Oktober 2012 - 13:56

    Peter:

    Kan me nog wel herinneren dat we zeeziek waren.
    geniet er maar lekker van en laat je goed verzorgen daar op die grote boot.
    gr peter

  • 25 Oktober 2012 - 13:56

    Peter:

    Kan me nog wel herinneren dat we zeeziek waren.
    geniet er maar lekker van en laat je goed verzorgen daar op die grote boot.
    gr peter

  • 25 Oktober 2012 - 18:33

    Marja :

    Nou dat klinkt om jaloers op te worden, behalve het zeeziek worden. Genoeg cocktails nuttigen. Als je dan moet spugen heeft het in ieder geval een mooi kleurtje. Grapje! Die spa trekt mij toch meer als de fitness hoor. Maar jou kennende zal je daar wel een strippenkaart nemen. Geniet ze

  • 25 Oktober 2012 - 19:30

    Corrie:

    hoi José, fijn dat alles zo goed verlopen is.wij blijven je volgen.heb je de jarige al ontmoet?
    groet Corrie

  • 25 Oktober 2012 - 19:30

    Corrie:

    hoi José, fijn dat alles zo goed verlopen is.wij blijven je volgen.heb je de jarige al ontmoet?
    groet Corrie

  • 26 Oktober 2012 - 16:22

    Marianne:

    Ha meis, goed te lezen dat het nu meevalt met ziek zijn. Al leuke dingen gezien (ik bedoel dus niet alleen leuke mannen) ? Hoen het wel. Gr. Veel plezier. Marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Cabo San Lucas

lekker cruisen

Recente Reisverslagen:

11 November 2012

Met foto's!

07 November 2012

Het zit er bijna op....

05 November 2012

Met stip op 2 !!!

04 November 2012

Indrukwekkend

02 November 2012

LIVE verslag vanuit Panamakanaal
José

Actief sinds 21 Juli 2012
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 27298

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2016 - 07 November 2016

Zussies gaan weer op pad!

07 September 2015 - 19 September 2015

Middellandse zee cruise

22 Oktober 2012 - 08 November 2012

lekker cruisen

Landen bezocht: