Het zit er bijna op.... - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van José Munster - WaarBenJij.nu Het zit er bijna op.... - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van José Munster - WaarBenJij.nu

Het zit er bijna op....

Door: José

Blijf op de hoogte en volg José

07 November 2012 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Op het moment dat ik dit verslag schrijf, is de kust van USA al in zicht.

We zijn via Jamaica, tussen Haiti en Cuba door, boven langs de kust van Cuba gevaren en ter hoogte van de Bahamas naar boven doorgestoken om zo in Florida aan te komen.

WAT EEN ERVARING, WAT EEN FEESTJE, WAT EEN VAKANTIE is dit geweest.

Over 7 uur (08.00 uur)gaan we ontschepen en omdat mijn vlucht pas om 19.00 uur vertrekt heb ik nog een excursie geboekt in en rondom Fort Lauderdale, nu ben ik er toch!!

De gala-avond was weer erg leuk om te zien, zeker hoe iedereen er op zijn/haar best uitziet, ik was uitgenodigd door mijn tafelgenoten om in een specialiteiten-restaurant aan boord te dineren, was een goed idee, leuk concept in dat restaurant, de menukaart was een i-pad , alle gerechten werden als tapas geserveerd en waren afkomstig uit allerlei verschillende landen en voor de keuze van je dessert moest je eerst een simpele vorm van de Rubik-kubus oplossen, als je die had opgelost, kwamen de verschillende desserts tevoorschijn.

De afgelopen zeedagen heb ik lekker gerelaxed, veel gelezen, geslapen en vooral genoten....

Ik stuur jullie, zodra ik weer thuis ben, een aantal foto's zodat je een beeld bij de verhalen krijgt.

oh ja, hoorde gisteren dat het " ritje" door het Panamakanaal voor het cruiseschip zo'n slordige $ 380.000,- (ja,je leest het goed) gekost heeft.

Donderdag rond 13.00 uur ben ik weer op Schiphol, vlieg van Fort Lauderdale naar Atlanta door naar Amsterdam en dan dit zit het er jammer genoeg op!!! Mijn eigen bed weer opmaken, en eten koken (behalve op de dinsdagen, of niet Paul?) en maandag weer aan het werk.

Bedankt voor al jullie reacties, heb ik als erg leuk ervaren...

Groet,
Jose

• 07 November 2012 - 07:36

Martien:

Geweldig om zo met jou meegereisd te hebben. Hele fijne laatste dagen.
    Groeten vanaf de ontbijt tafel hier in vlijmen.
    Martien

• 07 November 2012 - 07:40

Annelies En Paul:

Ja, jammer dat je vakantie bijna voorbij is (ze hebben er een liedje over gemaakt!) en we je reisverslagen gaan missen. We zijn stiekem ook wel blij dat je weer terug komt. Nog even verder genieten en we zien je donderdag....
    XXX Paul en Annelies.

• 07 November 2012 - 14:28

Marja:

Nou ik ben inderdaad benieuwd naar alle foto's. Ik wens je een hele vlotte en veilige terugreis. En tot snel!

• 07 November 2012 - 17:44

Marianne:

Ha Josje,
    Goed jou gauw weer live te zien. Geniet nog van je excursie in lauderdale, tot morgen.
    Gr. Marianne

• 07 November 2012 - 17:44

Marianne:

Ha Josje,
    Gr. Marianne

• 07 November 2012 - 21:16

Wilbert:

Jammer voor je dat de vakantie voorbij is. Maandag weer aan de bak? Hoeft niet hoor.Marja, Corrie, Martien en Wolter hebben het top gedaan.