Met foto's! - Reisverslag uit Vlijmen, Nederland van José Munster - WaarBenJij.nu Met foto's! - Reisverslag uit Vlijmen, Nederland van José Munster - WaarBenJij.nu

Met foto's!

Blijf op de hoogte en volg José

11 November 2012 | Nederland, Vlijmen

Weer thuis!

Het heeft effe geduurd, heb het gevoel dat de jetlag behoorlijk heeft doorgewerkt, maar dat kan bijna niet anders na meer dan 30 uur gereisd te hebben voor de terugreis:

Afgelopen woensdagochtend 06.30 uur opgestaan, om 08.15 uur werden we verwacht in de conferentie ruimte van het schip om tegelijkertijd met alle mensen die een excursie geboekt hadden, van boord te gaan.

Evenals vorig jaar was het weer perfect geregeld in de cruise-terminal, je koffer stond als het ware op je te wachten, daarna snel door de douane en de bus in voor een dagje Fort Lauderdale.

We hadden een gids, Laurie, die zichzelf een "nerd" noemde, nou, die naam deed ze eer aan, wanne gek zeg!
Ze heeft in ieder geval geprobeerd om in één ochtend de gehele historie van Fort Lauderdale én die van Amerika aan ieder duidelijk te maken, wat in ieder geval bij mij maar gedeeltelijk gelukt is, maar dat zal wel aan mij liggen.
Daarna zijn we op een "radar"boot gestapt om de rivier op te gaan, Everglades is nl. van vroeger uit een rivier en geen moeras, wat ik wel dacht! We hebben een rondje "gold-coast" gedaan, wat een huizen en boten heb ik daar gezien zeg....nie normaal. Het jacht van $ 195.000 was nog te koop! En uiteraard werden de namen van de sterren die daar een "2e huisje" hebben ook genoemd, maar ik had van de meesten nog nooit gehoord.

Om 13.15 uur op het vliegveld afgezet, waarbij alweer binnen no-time de koffers ingecheckt waren en de douane gepasseerd werd. Dat is me in ieder geval overal erg meegevallen.

Het wachten op de vlucht kon beginnen, om 19.00 uur richting Atlanta gevlogen met alweer een kei-leuke buurman in het vliegtuig, we hebben zitten buurten alsof we elkaar al jaren kenden (en hij had 2 huizen en een boot!)
In Atlanta aangekomen wist ik precies (van de buurman) naar welke terminal ik moest voor de vlucht naar Amsterdam en kwam ik donderdagmiddag om 12.45 aan in Amsterdam, alwaar zussie Annelies me al stond op te wachten.

Ik heb de tijd van m'n leven gehad en het was me een waar genoegen dit met jullie te delen!!!
Tot de volgende keer.............


  • 11 November 2012 - 14:52

    Annelies:

    Het was elke keer weer leuk en geweldig om je verslagen te lezen en het gevoel te krijgen ook zelf heel wat mee te maken. (alleen maar een gevoel).
    A.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vlijmen

lekker cruisen

Recente Reisverslagen:

11 November 2012

Met foto's!

07 November 2012

Het zit er bijna op....

05 November 2012

Met stip op 2 !!!

04 November 2012

Indrukwekkend

02 November 2012

LIVE verslag vanuit Panamakanaal
José

Actief sinds 21 Juli 2012
Verslag gelezen: 1505
Totaal aantal bezoekers 27265

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2016 - 07 November 2016

Zussies gaan weer op pad!

07 September 2015 - 19 September 2015

Middellandse zee cruise

22 Oktober 2012 - 08 November 2012

lekker cruisen

Landen bezocht: