Laatste dag Mexico! - Reisverslag uit Puerto Vallarta, Mexico van José Munster - WaarBenJij.nu Laatste dag Mexico! - Reisverslag uit Puerto Vallarta, Mexico van José Munster - WaarBenJij.nu

Laatste dag Mexico!

Door: José

Blijf op de hoogte en volg José

26 Oktober 2012 | Mexico, Puerto Vallarta

Puerte Vallarte: zojuist aangemeerd, het is nu 12.15 uur

Volgens mij ken ik die haven van de serie Loveboat. Dadelijk maar eens gaaan kijken of daar nog iets van is blijven hangen.

Gisteren in Cabo San Lucas leuke dag gehad, gezellig plekse, leuke mensen en het we (32C) werkt natuurlijk ook mee.
Met de catamaran een boottocht gemaakt langs de kust, vooral bekend om zijn zwarte koraal. Vervolgens nog een sightseeingtour gemaakt, wauw wat een uitzicht over de baai!!

Aan boord is het pure verwennerij, als je iets tekort zou komen is dat je eigen schuld, want alles wat je vraagt, wordt geregeld.
Het 1e captains'dinner ook meegemaakt, wat een pracht en praal en wat zag iedereen er fantastisch uit, maar goed dat ik ook mijn lange jurk heb meegenomen!)

Probeer zo nog even wat fotoś toe te voegen, spreken voor zich , denk ik!

  • 26 Oktober 2012 - 19:35

    Henriet:

    Fantastisch. Fijn om te horen dat je het goed naar je zin hebt. Wat een belevenis!
    Enjoy your sweet life on deck!

  • 26 Oktober 2012 - 20:27

    Jacqueline:

    waauuuwww, geniet en niet met mate, je hebt het verdiend!! Gezellig en heerlijk om te lezen allemaal weer. Ik absorbeer het als arbeidsvitaminen...

  • 26 Oktober 2012 - 20:27

    Jacqueline:

    waauuuwww, geniet en niet met mate, je hebt het verdiend!! Gezellig en heerlijk om te lezen allemaal weer. Ik absorbeer het als arbeidsvitaminen...

  • 26 Oktober 2012 - 20:27

    Jacqueline:

    waauuuwww, geniet en niet met mate, je hebt het verdiend!! Gezellig en heerlijk om te lezen allemaal weer. Ik absorbeer het als arbeidsvitaminen...

  • 26 Oktober 2012 - 20:29

    Jacqueline:

    nee hoor, geen parkinson, hij deed er gewoon te lang over...en ik maar doorklikken dus. Ik zal eens een vrijdagavondwijntje gaan inschenken...om af te kicken en in slow motion te komen, proost!

  • 26 Oktober 2012 - 21:57

    Martien:

    Mooie foto's ....... We want more!
    Geniet maar verder.

  • 26 Oktober 2012 - 22:02

    Riny Smulders:

    Oh, Jose, pure verwennerij. Je foto's lijken wel een reclamebrochure. En Loveboat?? Wie weet??!!
    Geniet ervan zeg, maar dat lijkt me geen moeilijke opgave (wij genieten stiekem een klein beetje met je mee).

  • 27 Oktober 2012 - 12:40

    Wollie:

    zijn daar fotios van (die lange jurk bedoel ik dan...)?
    Kei leuk, dat je het zo naar je zin hebt! je hebt het verdiend!!

  • 29 Oktober 2012 - 07:32

    Peter:

    Wat een luxe Jos en wat een prachtige mooie foto's heb je de riu nog gezien
    Er is niks tekort aan vertier en wat leuk dat je het goed naar je zin hebt.
    Geniet er maar van
    nog veel plezier

    groetjes peter

  • 29 Oktober 2012 - 07:32

    Peter:

    Wat een luxe Jos en wat een prachtige mooie foto's heb je de riu nog gezien
    Er is niks tekort aan vertier en wat leuk dat je het goed naar je zin hebt.
    Geniet er maar van
    nog veel plezier

    groetjes peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Puerto Vallarta

lekker cruisen

Recente Reisverslagen:

11 November 2012

Met foto's!

07 November 2012

Het zit er bijna op....

05 November 2012

Met stip op 2 !!!

04 November 2012

Indrukwekkend

02 November 2012

LIVE verslag vanuit Panamakanaal
José

Actief sinds 21 Juli 2012
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 27287

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2016 - 07 November 2016

Zussies gaan weer op pad!

07 September 2015 - 19 September 2015

Middellandse zee cruise

22 Oktober 2012 - 08 November 2012

lekker cruisen

Landen bezocht: