'n zeedag - Reisverslag uit Puerto Vallarta, Mexico van José Munster - WaarBenJij.nu 'n zeedag - Reisverslag uit Puerto Vallarta, Mexico van José Munster - WaarBenJij.nu

'n zeedag

Door: Jose

Blijf op de hoogte en volg José

28 Oktober 2012 | Mexico, Puerto Vallarta

Goeiemorge,

Zo, dat komt aan, zo' n wijnproeverij op klaarlichte dag (gisteren): en ik heb er ook nog niks van geleerd! Voordat ik ging vond ik de Chardonnay het lekkerst en nadien ook nog. Wel veul lol gehad met ' n Amerikaan, die datzelfde had.

M'n favoriete bar hier op 't schip is de Martini-bar; wie de film Cocktail gezien heeft, nou, ze hebben hier ook 2 van die barkeepers, geweldig!! (en de Martini's zijn ook nog lekker, ook)


Af en toe weet ik niet meer welke tijd op dit moment aan de orde is.
Vanaf het moment dat ik thuis ben vertrokken heb ik volgens mij al 5 keer de tijd moeten aanpassen, afgelopen nacht weer een uur achteruit, terwijl we tijdens het varen de tijd al twee keer vooruit hebben moeten zetten.

Morgenvroeg om 08.00 uur (weet nog niet welke tijd, voor- of achteruit??) zijn we in Puerto Quetzal in Guatemala en ga ik een excursie doen door de oude stad en andere bezienswaardigheden, lijkt me wel interessant.

Heb al veel verschillende nationaliteiten mensen ontmoet, overwegend zijn het toch Amerikanen en wel 2 Nederlanders, waar ik mee aan tafel zit met het diner. Aardige mensen uit Bedum, die vaker cruisen.

@wolter: er zijn geen foto;s van de lange jurk!
@corrie: ik ga martini's nog lekker vinden!

Jullie allemaal: leuk, jullie reacties, vooral blijven doen!!!!


  • 28 Oktober 2012 - 18:44

    Paul/Annelies:

    Leeeeuuukkk, overdag een proeverij; je hoeft immers niet te rijden! Ik hoor niets meer van/over zeeziek; je bent er al helemaal aan gewend !
    Morgen ben je al weer een hele week aan het reizen; wat vliegt de tijd. Zeker als je het leuk, gezellie hebt. Ga zo door.......Go girl !!!
    XXX Paul en Annelies.

  • 28 Oktober 2012 - 18:44

    Paul/Annelies:

    Leeeeuuukkk, overdag een proeverij; je hoeft immers niet te rijden! Ik hoor niets meer van/over zeeziek; je bent er al helemaal aan gewend !
    Morgen ben je al weer een hele week aan het reizen; wat vliegt de tijd. Zeker als je het leuk, gezellie hebt. Ga zo door.......Go girl !!!
    XXX Paul en Annelies.

  • 28 Oktober 2012 - 18:44

    Paul/Annelies:

    Leeeeuuukkk, overdag een proeverij; je hoeft immers niet te rijden! Ik hoor niets meer van/over zeeziek; je bent er al helemaal aan gewend !
    Morgen ben je al weer een hele week aan het reizen; wat vliegt de tijd. Zeker als je het leuk, gezellie hebt. Ga zo door.......Go girl !!!
    XXX Paul en Annelies.

  • 28 Oktober 2012 - 20:42

    Marja:

    Fijn om te horen dat je jezelf goed vermaakt. En dat tijdverschil daar hoef je je toch niet druk om te maken? Je kunt hoog uit te laat of te vroeg zijn met eten. Verder hoef je in de vakantie toch niet op tijd te letten. Ligt het aan de maatschappij waar je geboekt hebt dat er zo weinig Europeanen zijn? Veel plezier nog

  • 28 Oktober 2012 - 20:42

    Marja:

    Fijn om te horen dat je jezelf goed vermaakt. En dat tijdverschil daar hoef je je toch niet druk om te maken? Je kunt hoog uit te laat of te vroeg zijn met eten. Verder hoef je in de vakantie toch niet op tijd te letten. Ligt het aan de maatschappij waar je geboekt hebt dat er zo weinig Europeanen zijn? Veel plezier nog

  • 28 Oktober 2012 - 20:49

    Jacqueline:

    mooi zo! Die film moet ik nou ook zien natuurlijk, Cocktail...mmm lijkt me heel leuk. Kunnen we vast oefenen voor deze imitatie op de after party...?! Hier doen we het ondertussen even gewoon gezellig met een verjaardag (60) van een lieve buurvrouw die hele lekkere rode wijn had gisteravond en een fantastisch buffet. Maar...ik ben benieuwd naar de actiefoto's van die barkeepers. En ook andere prachtfoto's natuurlijk weer... Hier weer genieten van het gedans op TV met de meiden en voor jou: Blijf genieten van deze onvergetelijke reis!! We zijn allemaal stinkend jaloers, maar gunnen het jou natuurlijk wel van harte! Groetjes, Jacqueline

  • 28 Oktober 2012 - 20:55

    Martien:

    He... Martini's
    Doe mij maar Tom Cruise voor de drank em Clooney voor de koffie.

  • 28 Oktober 2012 - 22:06

    Riny Smulders:

    Welke tijd aan de orde is? Tijd voor Martini! Als je morgen om 8 uur of 7 uur of 9 uur maar weer fit bent om mooie dingen te gaan bekijken (misschien ook met de Amerikaan?)

  • 29 Oktober 2012 - 07:39

    Peter:

    Jose is het niet toevallig dat de fam Postma op de boot zit komen uit Bedum annie en ids

    Ik hoor dat je het goed naar je zin hebt en dat er genoeg is te zien.
    Wat gaat de tijd snel when you have fun.

    veel plezier nog op naar de volgende bestemmingen.

    veel plezier

    peter

  • 29 Oktober 2012 - 16:06

    Jolanda:

    Wat een geweldige foto's,aan dat uitzicht kun je wennen.Wat die 2 barkeepers betreft,die kun je gewoon meebrengen zodat ze hier op het werk de koffie rond kunnen brengen.
    Geniet ervan en we kijken allemaal uit naar je volgende verhaal.
    Groetjes Jolanda

  • 29 Oktober 2012 - 20:51

    Corry:

    Wat heb je al veel gezien in een week tijd, en wat er allemaal nog komen gaat, prachtig
    Ik zou wel willen dat ik een vogeltje was dan kwam ik toch even naar je toe gevlogen
    om samen een cocktail te drinken maar helaas ik ga morgen gewoon weer werken
    Geniet ervan het is zo voorbij,en dit nemen ze jou niet meer af wat een belevenis
    Geweldig hoor al je verhalen

    Corry




Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Puerto Vallarta

lekker cruisen

Recente Reisverslagen:

11 November 2012

Met foto's!

07 November 2012

Het zit er bijna op....

05 November 2012

Met stip op 2 !!!

04 November 2012

Indrukwekkend

02 November 2012

LIVE verslag vanuit Panamakanaal
José

Actief sinds 21 Juli 2012
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 27404

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2016 - 07 November 2016

Zussies gaan weer op pad!

07 September 2015 - 19 September 2015

Middellandse zee cruise

22 Oktober 2012 - 08 November 2012

lekker cruisen

Landen bezocht: